| MY STORY™ |


Thursday, February 19, 2009








Kesian tol aku tengok orang2 Palestine.gile punye kesian.bodonye ISRAEL!fuck u!!kenape negara2 arab x bersatu????negara arab kesemuanya ada 22 buah negara.tp israel ada hanya 1 negara!kenape sume negara arab x bersatu g bom israel tewh???arghhhhhh!aku kesian gilerw ngan Palestine.Lakhnat punye Yahudi!Anak2 kecil yang xtawu pape tew mesti trauma gile!n mst dorg simpan dendam dgn Israel lakhnat tewh!aku ade tgk Majalah 3 sabtu artew..dye g kat gaza tew..Wartawan TV3 ade bertanya bebrapa soalan kat kanak2 Palestine yang dipotong kaki kerana kekejaman Israel bodo..

Wartawan:nama siapa?
Kanak2:...[aku xingat nama dye sape]
wartawan:umur berapa?
kanak2:7 tahun.
wartawan:kaki nie kenapa?
kanak2:kene serpihan bom Israel.
wartawan:Saya simpati dengan kaki kamu.
Kanak2:[tersenyum]kaki saye sudah masuk syurga.cuma badan saya sahaja belum lagi.

Penulis:Ya Allah.sedyh betul aku dengar kanak2 tew ckap mcmtew.aku rase mereka nie dah lali dengan bom sane bom sini.mereka macam dah bersedia je nak "pergi"..

aku bersyukur sangat Malaysia xmcmnie.Aman damai sahaja.Tapi kenapa PKR nak huru hara kan Malaysia?dengan kecohnye kes Elizabeth Wong,mengapa Anuar persalahkan orang2 BN?MasyaAllah..Aku xreti sangat pasal politik2 nie.tp walauapepun jadi,jangan lah negara kita jadi macam negara Palestine.dan hentikanlah kekejaman di Palestine.Aminn..

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 12:07 AM |

0 Comments:

Post a Comment