| MY STORY™ |


Monday, July 27, 2009
A day so slow and so hard
becouse even when i try to show you all my heart
you cannot see

I just blame the time that has passed
even though the season changes once again
i still remain sad

one more time
although it hurts i should have loved just a little more
i will laugh only for you and only for you

one more time
like that fiery sun in the sky
i will love all of you and only you forever
one more time!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 2:55 AM | 0 comments
Saturday, July 25, 2009
ok. tadi aku layan bola kat stadium Shah Alam.[buang tension lepas exam la katekan]
macam bodo2 je pahang maen doe.
bukan nak kate pe lah kan.
selangor senang2 je masuk gol 5-1 bai!
ape punye goal keeper pahang nie?
mamat2 blakang aku da bising2..
antara yg aku ingat ape dye cakap.
"woi keeper pahang,balik tanam jagung lah!!"
"woi,tukar keeper lahh!!"
"woi ko ingat bola sepak nie bola ayam kee???"
hahaa..aku tergelak guling2 dengar..


Ramai x org??

aku kalo tengok bola mmg emo gile ar kan.
jadi,terjerit2 tew mmg amalan bile tgk bola.
nak2 live lak tewh.
lagi ar..
kalo pasukan yg aku sokong menang,xyah kate ar suare aku cmane kan.
hahaa..



ehk,xnampak lak ekk?silau kot.

tadi,aku sokong selangor ar beb..
Amri ada tewh.
dye pakai jersi 17.
ape??sape Amri??hahaa!ko xyah dok Malaysia lah wey kalo ko xkenal sape dye.
kalo nak tao gak,bak kate syuk "google it" hahaa..



dorang dok tension mase mule2 perlawanan.


Mase perlawanan.[jersi merah-selangor,putih-pahang]



yeyyy!Selangor menang!!

Nie mase dorg nak g ke tempat kitorg tonton..:)



nie lah piala. Aku xdapat sentuh kot.sibuk amik gambar.haha



Aku && AMoi.



Jeyya, Yana && Amoi




Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:13 AM | 0 comments
Monday, July 13, 2009
hye!
aku baru balik dari koir.
ye,aku lambat lagi!
ptot 6.30am,tp aku sampai kolej kol 7.10am.
hello!bukan salah aku! needa yg salah!
da la lambat, bermekup2 lagi. huh!mmg aku hangin 1 badan ar tadi kan.

sampai kolej,terus naik bus no 2.
bus pertama da g dulu dah..
dalam bus tinggal kami berenam je.
tp syok gak.
xramai.huhahauhaa..

sampai PWTC pukul 8.30am.
masuk2 letak beg terus nyanyi oke!
ibu bapa sume da datangf.
lambat x lambat skunk??

tp xpela,mase dalam bus tew,yan xsampai lagi.
makne nye kami bukan terakhir arh.heh.

nie gambar2 aku kat PWTC.:)



mane aku? hahaa..plg gedik,aku la tewh.ahhaha



nie mase budak2 grad tew masuk dewan[mane abg syafa nie!]



nie lak sesi bergambar budak grad ngan Dato' Wira Shukri. nie jubah school SHS.



abg nie mmg sporting gle! xkenal pun,aku ckp nak amik gambar ngan dye je,dye ok je...;)



beri perhatian! yg bawah tew,anak Dato' Wira Shukri ok!



dalam bus. kami berenam jekk. nie andy!

.

nie andi && epy



nie awokkkk!hahaa..dye kate xnak pandang kamera sbb dye tgh feeling.poyo la aril!hahaa..:D



yan && arh malas nk gthu nama dye lagi.hahaa.mane2 gambar aku,mst dye sibuk gak!termasuk gambar2 kat camera dslr eyie. nyibuk je dye.haha!



nie lah paparazzi!!hahaha!aku snap pict nie,dye kate dye nak bt muke ketat. ketat ke nie ayie?mcm %$^&*(*% je?haha! guraw2.:D

nie jela pict yg aku sempat snap..:)

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:56 AM | 0 comments
Sunday, July 12, 2009
hari nie hari yg sangat meletyhkan!
semalam aku tido pukul 5.30am.
bangun kol 7.15am.
nak g koir,kene ada kat kolej PTPL pukul 7.30am.
perghh!
gila kabut aku g kolej.
dengan teksi xde.[hari ahad kot!]
waaa!!

sampai pwtc dalam kol 8am,terus koir tanpa henti selama 2 jam.
ye!sangat meletyhkan!
pukul 11am. makan nasi lemak 15minit SAHAJA!
pastew masuk balik dewan,reheasel lagi,lagi,lagi dan LAGI.
sampai lah pukul 6pm.
masyaAllah!sangat memenatkan aku.
aku sampai tertidur kat kerusi mase rehat 5minit.
boleh bayangkan betapa penatnye aku?
waaa!

bsok nak ada kat kolej lagi awal.kol 6.30am selewat2nye.
makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!



nie dari view aku. budak2 grad nieyh. abg syafa pun ada dikalangan ramai2 org nieyh.



nampak x mata aku yang kuyu tewh? nie amik2 gambar nie pun sbb nak hilangkn ngantuk!


nie mmg da xde keje. hahaa.

salah sorg dari ahli koir nie ada bawak kamera yg DSLR. kitorg gelar dye paparazi. hahaa.. dye dok mengambil gambar je. aku rase gambar aku je dah berlambak2 dalam kamera dye. blum lagi gambar budak2 laen. aku menguap pun dye amik. pastew dye g tunjuk kat budak2 lain. siyot lu.. tapi mase dye tido kat belakang tabir, aku & member 2,3 org amik kamera dye dr beg dye,amik gambar dye tgh tido ternganga! hahaa!sayangnya aku xamik pakai npon aku, kalo x,korg leyh la tgk paparazi tewh tgh tido.hahaa..:D

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:31 AM | 0 comments
Wednesday, July 8, 2009

saje xde keje nak cite pasal member2 yang sentiasa ada dalam pale otak aku nieyh.:)




dayang suhailah
kawan baik aku sejak tadika lagi nieyh
becok kot mulutnye.haha
mana aku ada,dye ada.
bile aku epy pun dye ada.
chenta kamo dayang!
muahx!!



nie lak shamsul nahar namanye.
kawan baik aku sampai mati nieyh.
kami xpernah bergaduh.
kami mmg slalo kongsi2 cite.
ko mmg kawan baik aku bro!



nie syafa addeena.[aku mmg xpenah btul eja nama dye nie.sori syafa]
nie budak 4flat tao!
respect ckit!hahaaa..:D
dye nie mmg baik ar,slalo tlg aku pasal pelajaran.
&& bukan takat pelajaran,kami slalo berdebat pasal lelaki.
lelaki yg dye suke mst aku suke.
cthnye edward,dye dah cerai ngan edward,baru dye nak past kat aku.
ceyt!
haaahaa
syg ko!



muhd anas.
mmg seorg yang kelakar gilak!
kalo member2 dye bt lawk xjd,dye akan bt lawak xjd tew jd lawak gila siyot punye.
ko mmg best gile la bro..




xbnyak aku nak cakap pasal dye,cume nak gthu,dye nie adik aku.heh.adik angkat kesayangan!
shazzlee namenye.



nie pulak abg shazzlee,shazzwan namanya.
kawan baik aku gak nieyh. :)



lupe lak nak cite budak sorg nie.
farah norain name dye.
aku kalo ngan dye nie,mmg xpernah senyap.
ada je bende yg kitowg borakkan.termasuk lah kutuk2..
even,kedai aney tew potong cili padi pun kitowg jadikan bahan.
haaaha.
ko mmg best farah!



haaa..dye nie spesel sikit.
nie sape lak nieyh!
ngeee..
budak gemok + busuk + kuat bebel + ego.hahaaa..sume2 nye dye
tp aku tetap sayang dye nieyh.
cinta sama dye.
gaduh2 pun,baik balik.
gile.
:D

ilysm muhd azry bin azhar.















Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 6:26 AM | 4 comments
Thursday, July 2, 2009


*kaki aku masih bengkak. Tadi dah g jumpe doc. Doc kate jangan banyak jalan. Nnt lagi bengkak.
Tapi aku nak main futsal. Aku agak2 kaki aku da elok cikit kot. Td da training futsal. hehee.. besok lawan futsal bawah school SBMP. Aku geng je ngan dorg. walaupun aku school SHS.hehee..



*nie yg doc bagi tadi. Ubat sapu, Ubat makan && bandage. :)



haaa..aku kempunan nak makan coklat. && tadi,yey!aku beli coklat.nyum3!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 6:36 AM | 2 comments