| MY STORY™ |


Sunday, November 1, 2009
yeah ! aku berada di kota singa selama 4 hari. di sana tersangat lah best !
gambar2 aku disana. :)



nie kat SENTOSA. chantek kan laut dye??



nie kat underwaterworld. banyak ouh ikan!



di hadapan hospital.



aku g gak kat pertunjukan dolphin. :)



nie kat mariansingapore?ape tah nama tempat nie.

Nie pula sepupu2 aku dan anak2 buah aku.



Nie keluarga Abg deen. Dyer keje sebagai Pensyarah.



nie anak abg jasnie. comel sangat3 kan?



nie pula keluarga abg jasnie.



nie pula keluarga kak ogie.




jangan terkejut kalo aku kate,dye nie pangkat anak buah aku sbb mak dye sepupu aku ok! aku pun xtao nak panggil dye ape.haha..


nie kak fadilla. tgk! aku panggil kakak sbb umur dye 23tahun.aku 19.padahal dye pangkat anak buah aku. xkan dye nak panggil aku "mak usu" pulak kan? cam lawak je.



kak Yang, kak fadi dan aku. kak yang nie suke melancong! sebijik pangai ngan aku. && ktorg plan nak g melbourne bile aku abis blaja nnt. yey! [insyaAllah..]



Nie kat CATHAY. kat cini lah audition SINGAPORE IDOL. dan kat cini gak lah aku tgk wayang. Cerita This Is It ! balik pukul 3pagi. haha!


dan ini wang singapore. haha. 1 dolar duit Singapore bersamaan RM2.23sen duit Malaysia. :)




sms RM1. call RM5/mnt. siyot!



ye,aku di Singapore. :)



hah ! korang korang korang ! korang tao kerajaan Singapore nak buat ape nie? nak buat DISNEYLAND ngokkk ! bersama UNIVERSAL STUDIO !!gempak gile baiii!! nak jumpe mickeyy!



Yang ini hang pa tao nak buat ape? nak buat Casino. hahaha! mari pergi?? huahauhaua

Singapore best!







Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 1:50 AM |

4 Comments:

Post a Comment


At 02 November, 2009 03:40, Blogger e p i x ____ said........
ada sedara ke kat sana?
huhu. smala kita.setahun skali skala je pg..huhu
 


At 03 November, 2009 22:32, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
a'ah.adik beradik ayah yg tinggal singapore..:)
 


At 03 November, 2009 22:45, Blogger jejaka anggun said........
dah lama nyer gue x gi spore. dgr citer next year universal studio siap kat sana.
 


At 05 November, 2009 03:27, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
betul tew.nak buat universal studio!!!dengan disneyland kan?? bestnye uuu!!!