| MY STORY™ |


Monday, October 5, 2009
e

Awan Dania musim kedua sudah kembali. yey! cite nie cite fvrte aku bai. hahaa! ehem. musim ke 2 nie aku tgk pelakon pun da bertukar. da xde da nasha aziz, hans isaac dan beberapa lagi pelakon yg aku xberapa nak kenal.he. muka2 baru musim ke 2 ni pun ada yg aku xkenal. yang aku kenal macam jehan miskin,aida aris dan fizo Omar [ehem ehem].tew jelah yg aku kenal.

Ok,Awan Dania musim ke 2 ni pun da tak menggunakan penerbangan Air Asia, tapi guna FireFlyz. Warna Oren gitewh. nampaknya watak Dania da feminin sikit. Tapi kasar tew tetap ada lagi. tew yg buat watak nie jadi best doe. !



Aida Aris



Scha Al Yahya [DANIA]



Irma Hasmie



Ummi Nazeera [HANA]



Jehan [BENJY]



Fizo Omar

*Awan Dania musim ke 2 nie setiap hari Isnin jam 10 - 11pm. jadi,waktu ini,aku memang xlayan panggilan talefon atau sms dari sesiapa.maaf ye.:) *



Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 8:37 AM |

0 Comments:

Post a Comment