| MY STORY™ |


Tuesday, January 5, 2010


wah! lame sungguh aku xmengupdate mende alah nie.heh. cume nak cakap,selamat tahun baru lah! lewat lak dah beberape ari ekk. hohoho! aku sambut tahun baru kat melaka artew. dengan sepupu sepapat aku. gile bnyak bunga api kat melaka. dye bakar kat4 tempat. hoho.da macam kat afghanistan lak. fuhhh.jangan la negara aku berperang gitu. aminnn.

ehemm..ramai yg bercakap pasal azam tahun baru kan?
aku bukan nak kate pe lah kan,aku nie mmg xpernah lah pulak ada azam tahun2 baru nieyh. pelik ke?tak kan?. haha. aku mmg xsuke azam2 nie melainkan aku da pernah giveup gile2,pastew aku nak mulakan yg baru,itu barulah namanye azam untuk aku. takat azam tahun2 baru nie,mmg TAK lah! bulan january je kite ingat azam2 tew.bile masuk february,da ingat2 lupe dah azam tew.masuk march,terus lupe.wakaka! pe aku cakap nie untuk diri aku,xde kene mengena ngan orang lain ye...salah sial ehk,salah silap harap dimaafkan.wakaka.

ouh siyot!nak gthu nie, kelmarin aku dok kunyah nasi kerabu,. tgk cam sedap! ups,mmg sedap weyyy! pertama kali aku makan nasi kerabu tewh. berasal dari kelantan bukan? tapi aku bukan orang kelantan,harap maklum. pastew sehari lepas aku makan,perghhh,timbul lak bintik2 ajaib yang chumel [kasi aku panas je] kat tangan aku ouh! kiri kanan lak tewh. aduyaiii. xabis2 alergik aku nieyh. bile la nak lesap semua alergik2 aku ney wey? serabut la aku. ape yg aku leyh makan pun aku xtao. lame2 aku jadi vegeterian lak nnt. keding aku nnt weyyyy.makkkk! [serabut mak aku dengan aku nie.haha] ada sape2 tao tak pe ubat yg leyh buang segala alergik2 aku nieyh?kalo ada yg suntik2 pun,cakap jela. aku sanggup buat.[jangan botox sudeyhhh] penat ouh aku nanges hanya kerana alergik!

anyway,selamat tahun baru!


Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 7:03 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At 05 January, 2010 19:41, Blogger jejaka anggun said........
salam 2010. semoga tahun nih menjadikan hidup kite lebih sempurna. amin.
 


At 06 January, 2010 20:20, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
hehehee,pelik lak anggun baik camnie.hehehe