| MY STORY™ |


Monday, April 12, 2010


Piala FA milik NEGERI SEMBILAN. yeah!! aku penyokong negeri sembilan dan aku dibesarkan di negeri sembilan. walaupun ada yang pertikaikan aku lahir melaka, pehal lak aku nak sokong n9? sukahati aku la kan? ada masalah?

ok,cerita pasal piala FA. Pada awalnya, tiada taring dari mane2 pemain yang boleh kita kagumi, tp pada minit ke 27 dijaringkan oleh Baddrol Bakhtiar dari pasukan Kedah. kemudian,M Shaffik Rahman pada minit ke-38 oleh pasukan Negeri Sembilan. kemudian diberi masa tambahan pun,tiada jaringan yang dibuat oleh kedua2 belah pasukan. so,pe lagi? penalti la der.. Zaquan membuat tendangan penalti,ouch! tidak masuk la pulok~! tapi Aidil masuk. ngeee. ehk,pe aku merepek nie? ok2,untuk pemahaman,aku minat gilak sama kembar 2 org nie.. huhu!



4 gol penalti yang dilaksanakan oleh n9 dan 3 gol penalti oleh pasukan Kedah. ouh,aku nak ngumpat sikit leyh? penjaga gol Kedah. siapa ekk? xsilap aku Helmi. dye pun nak try gak masuk kan gol mase penalti. tapi sorry bang. xmasuk! bukan nak kate ape,dye agak berlagak kan? ye ar,mmg ar penjaga gol n9 agak ting tong sikit mase mule permainan. tapi Sani menjadi wira bile dye dapat menyelamatkan penalti Mat Sabre Abu. :) bangga deh aku ngan Sani!

whatever pun, Negeri Sembilan dah menang Piala FA. jangan timbul UGUTAN dari mane2 penyokong okey.. chill.. :)

p/s : kalo ada sesapa yang terasa,maaf dipinta dari hujung kaki hingga hujung rambut. aku manusia biasa dan mesti ada kesilapan yg dilakukan. tolong jangan judge orang kat mane2 status or whatever sbb sebagai manusia, kau pun TAK sempurna. anggap lah ini nasihat. tQ. wassalam..
salam satu malaysia!
:)

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:19 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 12 April, 2010 08:54, Blogger jejaka anggun said........
mana satu anak ikan rita rudani ek?
 


At 12 April, 2010 23:21, Blogger | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said........
yang depan tew.

siyot je. hahaa