| MY STORY™ |


Wednesday, January 27, 2010



aku tak faham betul lah! salah aku ke semua nie terjadi? arghhhh! sucks lah! lepas satu,satu masalah yang datang. ye, salah silap itu datang dari aku dan yang baik itu datang dari Allah. Semoga Allah tabahkan hati aku dan dapat hadap serta dapat selesaikan segala masalah yang datang. atau patut aku lari dari masalah? mungkin pindah dari Apartment Perdana satu penyelesaian? mungkin... :( aku nakkan dayang , nadya dan shamsul sekarang!!!



Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 6:34 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 09 February, 2010 05:53, Blogger nufa said........
kenape ko nk pindah....
jom la dok ngan kiteorg semula...
kumpul blik..
mcm kat agora 2...
rindu meh...
 


At 10 February, 2010 12:04, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
errr..bese lah.masalah hati dan perasaan nie bahaya..bile dah berlaku,susah nak berakhir..tew jadi camnie skali nie.sampai nak pindah2.wkakaa.

ape?bersame semula?kene persetujuan semua nieyh.
kang ada xsuke,payah aku.wkaakkaa
gurau je..:)