| MY STORY™ |


Wednesday, March 11, 2009


waaa!aku nye erlergik truk gile lak arnie..dr pkol 8 td,sampai laa la nie aku dok bersin..hidung aku dok mengeluarkan cecair je.ups??haha..sore pun da dok sengau da nie..!atoiyai!letyh gile akuh.badan pun xbermaya je nie..panas je badan..waa!mak aku lak ajak kuar..g gemencheh..amik cek..aku punyela mcm2 alasan aku bg kat mak aku tewh..nie mak aku tgh dok mandi..aku nak pujuk lagi ckp xnak kuar..malas gile ouh!besok jela kuar ea mak ea..;)
badan aku panas gile arh..waaaaaaa!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:08 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At 12 March, 2009 07:44, Blogger s h a f i q h a s h i m _____ said........
:O kata mak kena turut. :)
ahaha
 


At 14 March, 2009 20:14, Blogger | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said........
ceh..tp hasilnye,yana berjaya hasut mak g lenkali..hahaha..;)