| MY STORY™ |


Thursday, April 16, 2009
Jumaat kelmarin aku keluar dengan sahabat2 baik kuh!dayang & Nadia.nie gambar2 aku bersama mereka.





Karaoke



Umah kawen kat melaka.ayu x kami?haha.


hah!nie nak cite pulak pasal aku hitam??grrr..artew aku kuar ngan akak aku.g tampin.akak aku nak belikan mak aku set katil.mungkin akak aku beli sbb besday mak aku 29/4 nie kot.heh.so aku pun kuar la ngan akak aku..pastew dah merayap2 cari set katil,da jumpe dah..pastew mase nak g ke tempat letak kereta,terserempak ngan kawan akak aku.dye tnye aku nie sape.akak aku ckp la aku nie adik bongsu dye kan?pastew ade ke ptot dye kate aku nie gelap ckit dr akak aku??grrrr!kawan akak aku tew india.sekurang-kurangnye aku xla segelap ko.haha!nie aku upload gambar aku bersama akak aku,mak n anak buah aku pada raya tahun lepas di rumah menteri besar n9.





gelap sangat kah aku?

nie plak cite anak buah aku.disebabkan aku nie gile kan cite upin ipin,aku pakse akak aku belikan baju ntok anak buah aku shasha & sharul baju upin ipin nie.pesal aku xbelikan je ekk?saje nk bazirkan duit akak aku.haha.





nie lah anak2 buah aku..shasha farhana & sharul farhan.

heh..tata sumerrr..

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:56 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 19 April, 2009 01:21, Blogger e p i x ____ said........
besanye ngage.kalau lalat masuk dah tak kuar2 tu.hehehe :D

jom la karaoke kat tmpt carefour dkt ngan mah azri.gi ngan azri and ramai2..mesti best!~
 


At 24 April, 2009 09:29, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
hahaa..feeling tewh shafiq..heheee

erm..azry tak ajak,xdela yana g..hehee