| MY STORY™ |


Saturday, March 14, 2009


waa!ramai lak yg kawen arnie..aku kalo ikutkan malas nak g..tp mak ayah aku dok ajak je dr smalam..kne gak ar aku g..kenyang giler aku ouh.aku lebyh suke dok umah je dr hadirkan dri kat umah2 kawen nie..hum..g jela..dah tew ramai lak member2 mak ayah aku tanye,"nie anak ko yg bongsu ke nah?da besar da dye.dulu terkedek2 lagi.skunk mane dye blaja?"waa!soalan cmtew dr td aku dengar n letyh menjawab..nmpak sangat aku xdikenali.hahaha.pekk!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 8:21 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At 14 March, 2009 23:43, Blogger s h a f i q h a s h i m _____ said........
"nie anak ko yg bongsu ke nah?da besar da dye.dulu terkedek2 lagi.skunk mane dye blaja?"

p/s:- ada ker orang makin lama makin mude? makin kecik.hahaha! apa lar dorang tu.

heheh!~
 


At 15 March, 2009 04:12, Blogger | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said........
haha!tawu xpe..malu gak yana.da mcm artis lak yana menjawab2 td..hehe