| MY STORY™ |


Saturday, May 16, 2009


juara akademi fantasia ke 7 dimenangi oleh..HAFIS!!!




arghh!kenapa hafis yang menang af7??kenapa x aril??semua sangkaan aku salah!aku jangkakan
1. aril.
2. akim.
3. hafis.
4. isma.
5. yazid.
tapi semuanya berubah carta dari apa yg aku jangkakan!!
1. hafis.
2. aril.
3. akim
4. yazid.???
5. isma. ?????

aduhaiii..bukannya aku xsuke hafis tewh.aku suke dye sbb persembahan dye dr minggu pertama sampai final mmg best! tapi kita nakkan pelajar yg ada pakej supaya boleh pergi jauh macam aril,akim dan isma. Hafis aku rasa boleh pergi jauh,tapi kene usaha keras lah kot?jgn jadi macam juara af4 xsalah aku.si faizal tewh. xde aura langsung! lepas menang,senyap je terus.album ke mana,lagu kemana,dye pun tah kemana.balik negeri kot?

berbalik pada af7. hafis menang kira ok ar tewh.jgn yazid menang sbg juara dah la.seminggu aku xmakan nnt.huhu.apa2 pun,yazid ada peningkatan dari minggu ke minggu cuma dye xsesuai jd juara.sori ye..:)


Aril.mase diundi masuk,mmg aku xsuke ar kan sbb mcm xadil bg pelajar2 lain yg dah berusaha keras. tp dalam mase yg sama,aril jugak lah yg memeriahkan af.xde dye rase cm bosan je tgk konsert af walaupun ada akim.huaaa..!


Akim.ya,aku minat dye dari audition lagi. minat giler arh! sampai ada yg cabar aku kate akim xkan masuk final. sape org tewh??aku da delete myspace dye dr fwen aku sbb dye kutuk2 akim pehal.tiap kali persembahan dye,aku akan jerit2 kat umah nie.mcm aku minat mawi dulu.hehe..terutama dye nyanyi lagu fvrte aku.im yours minggu lepas.perghh!xpelah kim..no 3 pun kira ok la tewh.persembahan ko mmg gempak arh!Im yours..! :)


yazid.seorang yg pemalu gilak! tp dari minggu ke minggu,dye da makin ok dengan komunikasi dye.cayyalah yazid.


isma.suke gak dye nieyh. xpena kot dalam pelajar af tinggal sorg je pelajar perempuan af. persembahan dye td pun best gak. cuma lagu adam dan hawa tew xbg impak ar.mcm bese2 jekk.



hafis..rambut sama cam azry,pekk.harap2 dye leyh g jauh macam bekas pelajar af.aizad.walaupun tersingkir,dalam diam,cipta lagu sendiri,lagu pun sume hebat2!cayyalah!erm.tahniah hafis.!ehk,lupe nak cite.mase hafis nyanyi,ada banner dr ptpl/msu yang sokong hafis.bangga gak aku kolej aku masuk tv. hafis pun ada jerit,ptpllllll!!!!apesal ekk?dye student ptpl gak ke doe?kene siasat nieyh..

* ape2 pun af7 da berakhir.semoga dorang terus kekal dalam industri nie. nnt gwmpak astro datang tampin,finalis af7 mst ada k.i tunggu..:) *

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 9:24 AM |

7 Comments:

Post a Comment


At 17 May, 2009 16:42, OpenID shipskull said........
ko nye list mesti first2 budak2 muke jambu je.pe lah ko.
 


At 17 May, 2009 22:48, Blogger EKIN said........
dah rezeki hafiz jadi juara... terima lah hakikit.. doakan terbaik utk mereka saja lah...
 


At 18 May, 2009 05:32, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
azry: bukan sbb muke jambu.sbb bakat dorg. ok.
 


At 18 May, 2009 06:00, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
ekin : yup2..tarahal..:)
 


At 20 May, 2009 22:50, Blogger e p i x ____ said........
muke akim tak bleh blah sungguh.huhuh
 


At 20 May, 2009 22:51, Blogger e p i x ____ said........
huhu baru tao ekk hafis bdk ptpl?
hari tu jumpa hafis ngan yazid kat tmpat letak kereta shah alam ohh :) rendah jgk si hafis nie.
 


At 22 May, 2009 00:08, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
shafiq: grrr!same je cam azry ouh!asik kutuk akim jekkk..

erm a'ah baru tao hafis dak ptpl..hehee
jumpe hafis ngan yazid??
waaa!knp la x terserempak ngan yana!!hukk!
besok dorg ade show kat tempat letak kete stadium kan?kan?