| MY STORY™ |


Saturday, May 9, 2009
hari ini adalah hari pernikahan abang ku Rosnizam bt ali @ Abidin bersama pilihan hatinya Nur Ain bte Abd Manan.hahaa..erm..aku xnak ckp panjang lebar.cume nak gthu yg abg aku selamat bernikah dengan kak ain dengan sekali lafaz berwalikan ayah kak ain iaitu pakcik manan di rumah kak ain sendiri di repah.(xjauh pun dari tampin.10 minit je). Hari nie bersanding di rumah perempuan. Besok bersamaan ahad,10/5/2009 bersanding di rumah lelaki. Kepada kawan2,datang lah rumah aku..:),kepada yang xdpt datangg,dan kepada yg dah gthu aku xdpt dtg,xpelah..aku ok je..hahaa.. . . aku sertakan gambar2 saat pernikahan abg aku dan suasana berada di rumah kak ain ketika bersanding..








Nie hantaran bg pihak lelaki.ini je la yg sempat aku ambil gambar..:)



Saat akad nikah..huhu..skali nafas beb..lagipun mak aku da bg amaran awal2 dah..kalo lebyh sekali lafaz,mak start enjin,mak balik je.hahaha!





Selesai diijabkabul..alhamdulillah..



Aku bersama kakak ipar.ngeee..:)




wajah mak dan ayah dapat menantu sulung perempuan..:)




aku bawa antaran tajaan the body shop.haha..




kawen 4 upenye..heh..:)




Tinggal aku je yg belum kawen..heheee..



inilah keluarga besar aku..


*tamat*

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 9:11 AM |

4 Comments:

Post a Comment


At 09 May, 2009 11:14, Blogger I am Karl said........
hehhe

sonok kan if ade majlis kahwin

especially bile siblings sendiri

my along akan kawen dis nov.. bertunang dis end of may

tak sabar..
 


At 09 May, 2009 15:58, Anonymous Addeena Dzakwan said........
pelamin abg ko sanding tu sebijik pelamin akak sedare aku . curik hoh! haha.
 


At 10 May, 2009 04:40, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
karl: aah sonok..mmg sonok..
tp penatnye xterkata ar kan.
hahaaa..
ouh yeke?
hahaaa..giliran awk lak penat oke!
heee
 


At 10 May, 2009 04:41, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
syafa : waaa!
mane de curik2..
tape2..pelamin kat umah aku mst xsame ngan pelamin sape2..
hahaaa.
tgu aku update blog bersanding kat umah aku lak k..
tungguuuuuuu..