| MY STORY™ |


Sunday, June 28, 2009

kelas aku harinie abis kol 1.
tApi aku tunggu preeta & preena abis kelas kol 2.
so kami balik sama2.

mase dalam jalan nak balik tewh,depan kolej ptpl aku tew,aku nampak ada kereta MY TV3.
aku pun tarik preeta g ctewh.
preeta pun follow je.dalam panas2 bagai tew kan.haha.

then,bro MY TV3 dua org nie mintak ape yg dye nak,pastew dye akan bg tali tag MY TV3 kat sape yg bagi dulu ape yg dye minta.



+nie la bro 2 org nieyh.+

dye minta 4 barang.

pertama,ticket wayang yang telah tengok.
*aku xsempat nak amik ticket wayang.sbb ticket dalam beg dompet & beg dompet berada dalam beg WC akuh.haha*. jadi aku terlepas la nak tali tag tewh.

pastew dye minta sim card yg ada dalam npon,
aku cepat2 kuar kan simcard dalam fhone aku.
&& yey!! aku dapat tali tag tewh!!
hahahahaaa!!



permintaan ke 3,dye minta bendera malaysia.ape???!!
sume dah terpinga2 apebende yg bro nie mintak.
skali abg india kat sebelah aku nie,relex je kuar kan kad pengenalan.
[dalam kat pengenalan kan ada lambang bendera malaysia]
siooot jekk!sume ketawa.hahaha.

yang keempat dye minta sekeping wang kertas.[ada yg kuar rm50 lagi tewh!]haha.
pastew bro tewh suruh kire no kod teratas & terbawah.
jumlah paling tinggi,dapat lah tali tag tewh.

tew je yg dye minta. pastew dye ucap terima kasih && blah.
opsss,jap2,bro tew mase dalam kereta, kami pulak nak pergi ke teksi, bro tew hon kereta,aku pandang && dye tunjuk peace kat aku. hahaha! kecoh kejap kat ctewh.hauhauahauaa!
p/s: aku xgedik ok.bro tew yg hon kereta && lambai.




+nie lah tali yang aku dapat. ;) +

aku bukan nak sangat pun tali tag tewh.cume memberi sokongan && saje sekadar hiburan nak layan2 bende tewh.heh.
thx MY TV3!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:27 PM |

0 Comments:

Post a Comment