| MY STORY™ |


Friday, June 12, 2009
hhahaha..sekarang aku da ada tempat lepak baru. bukan lepak kedai mamak (aku anti mamak), bukan lepak extrem park, apatah lagi club2 nie. huhauahuahaa.. aku lepak dekat giant shah alam sec. 13! ada taman arnab. sudah 3 hari aku dok lepak ctew dari pukul 8 sampai kol 10. kami sama2 kejar arnab ntok dimasukkan ke dalam sengkar mereka bila masa melawat da tutup. memang lucu lah ketika kami main tangkap2 arnab. sampai berpeluh2. kalo arnab yang besar2 tew ok lagi sbb dye xle lari jauh sangat. tp yg kecil2 nie. haha..mmg penat ar kan. sayangnye aku xamik gambar ketika adegan tangkap menangkap nie. bukan xnak tangkap,tp mmg xnak tangkap pun.hehe. arnab kat ctew comel2 belaka ! alololooo..cute bangat! mule2 takot gak aku nak pegang arnab2 tewh. terjerit2 arh aku. sampai ada arnab tew masuk longkang sbb aku xberani pegang. sori yee..:)









nak masuk taman arnab tew kene bayar. bile skunk cuti sekola,kene bayar rm4.00. jika hari biasa,rm3.oo. tp kami dapat rm2.00 sebab kami dapat diskaun dari abg2 kat ctewh.





kepada sape2 yg xtao nak g mane tew kan,atau pun mmg nak g giant ke.. singgah2 la kat taman arnab tewh. :)

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 8:47 AM |

0 Comments:

Post a Comment