| MY STORY™ |


Sunday, July 12, 2009
hari nie hari yg sangat meletyhkan!
semalam aku tido pukul 5.30am.
bangun kol 7.15am.
nak g koir,kene ada kat kolej PTPL pukul 7.30am.
perghh!
gila kabut aku g kolej.
dengan teksi xde.[hari ahad kot!]
waaa!!

sampai pwtc dalam kol 8am,terus koir tanpa henti selama 2 jam.
ye!sangat meletyhkan!
pukul 11am. makan nasi lemak 15minit SAHAJA!
pastew masuk balik dewan,reheasel lagi,lagi,lagi dan LAGI.
sampai lah pukul 6pm.
masyaAllah!sangat memenatkan aku.
aku sampai tertidur kat kerusi mase rehat 5minit.
boleh bayangkan betapa penatnye aku?
waaa!

bsok nak ada kat kolej lagi awal.kol 6.30am selewat2nye.
makkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!



nie dari view aku. budak2 grad nieyh. abg syafa pun ada dikalangan ramai2 org nieyh.



nampak x mata aku yang kuyu tewh? nie amik2 gambar nie pun sbb nak hilangkn ngantuk!


nie mmg da xde keje. hahaa.

salah sorg dari ahli koir nie ada bawak kamera yg DSLR. kitorg gelar dye paparazi. hahaa.. dye dok mengambil gambar je. aku rase gambar aku je dah berlambak2 dalam kamera dye. blum lagi gambar budak2 laen. aku menguap pun dye amik. pastew dye g tunjuk kat budak2 lain. siyot lu.. tapi mase dye tido kat belakang tabir, aku & member 2,3 org amik kamera dye dr beg dye,amik gambar dye tgh tido ternganga! hahaa!sayangnya aku xamik pakai npon aku, kalo x,korg leyh la tgk paparazi tewh tgh tido.hahaa..:D

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:31 AM |

0 Comments:

Post a Comment