| MY STORY™ |


Thursday, November 5, 2009


hahah. Berat badan kuH naik 3kg. Jadinya berat aku sekarang 53kg. Wah! kalo gini, dok Tampin lelame,mao sampai 60kg nieyh! Berlawan berat la pulak dengan dak Azry. hahaha! Orang kata,kao berat badan naik, tanda orang tew bahagia. ehem. bahagia ke aku? haha. Ape yang penting, xlama lagi sudah mao balik Shah Alam. hayyaaa.. rindu pulak aku pada Amoi yang banyak bercakap [tapi xleyh lawan bnyak cakap aku.haha] dan Ona yg kejenye menari jekk! hahaa. hah, Ona nak pi practical xlame lagi. 6 bulan lak tewh! hayyaa! nnty rindu sama lu lah Ona.. hah! katenye dye ada beli tiket Beyonce. maklumla,fanatik Beyonce.. tapi Beyonce dah tangguhkan konsertnye tewh. pe cer ngan tiket ko Ona? ehemm.. ah'ha,xlupe juga rindu pada Syafa ! budak 4flat tewh . lame dah xkaco ko. :)

* BALIK SHAH ALAM TAK LAMA LAGI *

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 5:18 AM |

6 Comments:

Post a Comment


At 05 November, 2009 16:42, Anonymous Addeena Dzakwan said........
aku tau ko mesti rindu aku kan kan kan:P
 


At 06 November, 2009 00:27, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
sudah tentu lah aku rindu sama adik ipar.hahaha.
:)
 


At 06 November, 2009 03:46, Blogger jejaka anggun said........
beyonce nyter konsert sama spt thn 2007 la. bakal dikansel kan.... hahahahh
 


At 14 November, 2009 20:23, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
da kancel da pun an?hukk~!
 


At 16 November, 2009 00:41, Blogger hans said........
berat aku pun
sebab keja makan jer
hahaha
 


At 18 November, 2009 01:19, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
hai hans! erm..yeke?
hahaha! yana xpe sbb yana keding..:)