| MY STORY™ |


Wednesday, April 8, 2009


semalam aku balik tampin dari s.alam.naik tren.aku punye la ngantuk,tertdo kat dlm tren.sedar2 je da kat kl sentral!bayangkan org mase aku tdo dlm tren tew punye ramai,mase aku sedar,tinggal 2,3 org je dalam tren tew.maknenye da lame ar tren tew kat kl sentral.aku bule xsedar!bile aku sedar2 je da kat kl sentral,aku pun gocoh2 ar bgun dr tempat duduk aku.aku diri da nak sampai pintu,pintu da bunyi tet tet tet.tertutup trus pintu tewh.aku cpat2 ar tekan butang hijau kat pintu tew supaya pintu terbuka.nsb baik terbuka!malu siot aku kat dlm tren tew.waaa!bule aku xsedar da sampai kl sentral.gile punye lena aku tido.

da sampai kl sentral,g platfom 6 ke seremban.sampai2 je semban,naik bus kat terminal 1 balik tampin.mak aku xjemput kat semban.heh.saje je xnak mak jemput.



arnie buzday balak aku!epy buzday sayang!!erm..sayang..sori..mlm td lambat wish buzday sayang..;( yana ngantuk sgt sampai tertido yang..maaf sgt2..yana xsengaja yang..hukk!mst sayang tacing gile an??maaf sgt3 yang!!!aduh..nyesal gile ouh.humm..

malam td puas aku mintak maaf kat azry sbb lambat wish bfday dye.aku kol xnak angkat.majuk kot?pastew xlame tew dye call..free la kate kan sbb bzday dye..heh.aku dok gayut ngan dye sampai kol 4 pagi.bapak lame.heheheee..sonok je borak2 ngan dye.cinta sama kamo lorh!

hadiah dye aku da bg awal2 da..ari selasa aku bg hadiah kat dye mase ktowg g sunway.best tgk wayang cite fast n furious 4?aku xpena tgk pun cite tew dr awal.tp layan jela.best3!

ilysm azry!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 9:09 PM |

9 Comments:

Post a Comment


At 09 April, 2009 01:44, Blogger e i s h a said........
woo . azry ! epi busday . wee . wish kat yana plak . hee . sje nak ucik2 sygg .
 


At 09 April, 2009 04:37, Blogger e p i x ____ said........
;D hpy bufday azri.
haha.
 


At 09 April, 2009 04:45, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
e i s h a:haha.mcm bezdey yana plak org wish kat yana.haha !

Shafiq: ehk2,serumah pun nak wish kat yana gak?heh.;)
 


At 09 April, 2009 08:35, Anonymous Addeena Dzakwan said........
happy birthday ayang azry. muahaha. sure lepas ni aku kene tetak.
 


At 10 April, 2009 02:30, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
Addeena Dzakwan:ewah3!kang aku swuh ko tolong pinangkan aku ntok abg ko kang baru tao!
hahaha!
 


At 11 April, 2009 05:05, OpenID shipskull said........
hepi besdey saya,
syg ngok,
leh lupe ari jd org,
x gune ko,
ari jd ko,
aku nk wat bodo je!
haha,
 


At 11 April, 2009 09:00, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
baby:bukan lupe sengal.aku lambat wish je.ngok.
sori ar doe.xelok doe balas2 dendam nie.kiki..ko syg aku ke x nie?haha
 


At 12 April, 2009 17:22, Anonymous rakyatindonesia said........
salam kenal... saya numpang baca & ngucapin happy birthday
 


At 16 April, 2009 04:52, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
rakyatindonesia : iya2..tp ini bukan besday sayang dong..ini besday pacar saya..;)tq!