| MY STORY™ |


Monday, May 18, 2009


Hafis rupanya pelajar PTPL sarawak upenye..ngeh3..dye amik jurusan Pengurusan Hospitaliti dan Perlancongan. hahaa..ptot la ada banner ptpl/msu. ok2..paham sudah..tp khabarnya,dye xnak teruskan pelajaran nie.erm..aku ambil petikkan dr akhbar kosmo yg bertanyakan tentang pelajaran dye.

" Apa yg penting selepas ini,saya akan berbincang dengan pihak Astro mengenai hasrat saya untuk menghabiskan pelajaran saya selama setahun. Bukan berhenti seketika, tetapi mahu menggerakkan pelajaran dan nyanyian pada masa yang sama. Ini kerana,sebelum ini saya sudah berjanji pada mama yang saya mahu capai impian dalam AF, kemudian saya akan capaikan pula impian mama dalam pelajaran. " Bagaimanapun, Hafis menegaskan dia bakal menukar kursus pengajiannya itu kepada jurusan muzik pua,memandangkan karier nyanyiannya kelihatan cerah.

ouh ya,nak bgthu peratus undian selepas tutupnya afundi.keputusan peratus undian:

1. hafis - 46%
2. Aril - 22%
3. Akim - 18%
4. Yazid - 9%
5. Isma - 5%

ouh..begitu upernye..faham sudah..k lah..tataaa..

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 5:34 AM |

0 Comments:

Post a Comment