| MY STORY™ |


Monday, May 11, 2009


semalam aku sakit tekak teramat sangat. sampai nak bercakap pun da tak de suare. selsema lagi. bersin2 lagi. kat sini aku cuma nak ckp tentang sahabat2 yg rapat dgn aku. mereka amat mengambil berat tentang kesihatan aku. seperti kawan di rumah aku da tentu la mereka risau. Terutama preena. sering berkata "kesian yana demam" berulang- ulang kali dye ckp ayat tewh.sampai lah aku tertdo..:). pastew bf aku mmg da tentu la kan.dye tanya nak g klinik ke x. tp aku x g..termasuk sedara aku,shafiq,dok msg aku risaukan aku.suruh minum air limau la,madu la.makan bubur la..aku dok ye2 kan jelah.padahal xlarat nk bgun.tika classmate aku pulak.dye msg aku tnye kesihatan aku.nie msg dye :

Tika : yana..ko kat ne?? demam ker??
aku : xdemam tika.sakit tekak je.
Tika : cian ko..da mkn ubat lom??
aku : belom..xtao nak mkn ubt pe sbb aku xdemam.yg aku ada penadol je.
Tika : Alololo..g la beli.
aku : xlarat nak bangun.hukk.

pastew pukul 11.31 pm tika kol tnye kesihatan aku. dye suruh aku tido awal. aku ckp yelah aku tido.tp x tdo pun.ngeh2..tgk cite full house ngan roomate aku sampai kol 2 pagi.haha.

trima kasih ya kawan2.chenta kamo!










Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:34 PM |

4 Comments:

Post a Comment


At 16 May, 2009 05:24, OpenID shipskull said........
nmpk dari topik ko nih,mcm aku x risaukn ko lgsg.bgs2.haha.
 


At 16 May, 2009 10:02, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
apo lak.kan aku tulis ayat ko da tentu2 la risaukan aku sbb ko bf aku wok.
 


At 17 May, 2009 16:44, OpenID shipskull said........
ko jgn wok2 la.benci aku dgr.
 


At 18 May, 2009 05:32, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
azry:ok sori.