| MY STORY™ |


Monday, July 13, 2009
hye!
aku baru balik dari koir.
ye,aku lambat lagi!
ptot 6.30am,tp aku sampai kolej kol 7.10am.
hello!bukan salah aku! needa yg salah!
da la lambat, bermekup2 lagi. huh!mmg aku hangin 1 badan ar tadi kan.

sampai kolej,terus naik bus no 2.
bus pertama da g dulu dah..
dalam bus tinggal kami berenam je.
tp syok gak.
xramai.huhahauhaa..

sampai PWTC pukul 8.30am.
masuk2 letak beg terus nyanyi oke!
ibu bapa sume da datangf.
lambat x lambat skunk??

tp xpela,mase dalam bus tew,yan xsampai lagi.
makne nye kami bukan terakhir arh.heh.

nie gambar2 aku kat PWTC.:)



mane aku? hahaa..plg gedik,aku la tewh.ahhaha



nie mase budak2 grad tew masuk dewan[mane abg syafa nie!]



nie lak sesi bergambar budak grad ngan Dato' Wira Shukri. nie jubah school SHS.



abg nie mmg sporting gle! xkenal pun,aku ckp nak amik gambar ngan dye je,dye ok je...;)



beri perhatian! yg bawah tew,anak Dato' Wira Shukri ok!



dalam bus. kami berenam jekk. nie andy!

.

nie andi && epy



nie awokkkk!hahaa..dye kate xnak pandang kamera sbb dye tgh feeling.poyo la aril!hahaa..:D



yan && arh malas nk gthu nama dye lagi.hahaa.mane2 gambar aku,mst dye sibuk gak!termasuk gambar2 kat camera dslr eyie. nyibuk je dye.haha!



nie lah paparazzi!!hahaha!aku snap pict nie,dye kate dye nak bt muke ketat. ketat ke nie ayie?mcm %$^&*(*% je?haha! guraw2.:D

nie jela pict yg aku sempat snap..:)

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:56 AM |

0 Comments:

Post a Comment