| MY STORY™ |


Saturday, July 25, 2009
ok. tadi aku layan bola kat stadium Shah Alam.[buang tension lepas exam la katekan]
macam bodo2 je pahang maen doe.
bukan nak kate pe lah kan.
selangor senang2 je masuk gol 5-1 bai!
ape punye goal keeper pahang nie?
mamat2 blakang aku da bising2..
antara yg aku ingat ape dye cakap.
"woi keeper pahang,balik tanam jagung lah!!"
"woi,tukar keeper lahh!!"
"woi ko ingat bola sepak nie bola ayam kee???"
hahaa..aku tergelak guling2 dengar..


Ramai x org??

aku kalo tengok bola mmg emo gile ar kan.
jadi,terjerit2 tew mmg amalan bile tgk bola.
nak2 live lak tewh.
lagi ar..
kalo pasukan yg aku sokong menang,xyah kate ar suare aku cmane kan.
hahaa..



ehk,xnampak lak ekk?silau kot.

tadi,aku sokong selangor ar beb..
Amri ada tewh.
dye pakai jersi 17.
ape??sape Amri??hahaa!ko xyah dok Malaysia lah wey kalo ko xkenal sape dye.
kalo nak tao gak,bak kate syuk "google it" hahaa..



dorang dok tension mase mule2 perlawanan.


Mase perlawanan.[jersi merah-selangor,putih-pahang]



yeyyy!Selangor menang!!

Nie mase dorg nak g ke tempat kitorg tonton..:)



nie lah piala. Aku xdapat sentuh kot.sibuk amik gambar.haha



Aku && AMoi.



Jeyya, Yana && Amoi




Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:13 AM |

0 Comments:

Post a Comment