| MY STORY™ |


Monday, February 8, 2010



aku, Rosliyana Bte Ali @ Abidin. bukanlah seorang yang tabah hadapi segala masalah. walaupun luaran aku nampak seperti seorang yang tabah,tp kenyataannya tidak! orang tahu ke bile masenye aku menangis? bile masenye aku kecewa? aku terkilan? sedih? pilu? sebak?? ada sape2 yg faham hati aku? ye, aku bukanlah seorang yg suke bercerita masalah aku. aku seorang yg pendam masalah. semua masalah yg datang, aku telan je. xde sape yang tahu. Aku manusia biasa... ada mase aku lemah, ada masa aku bangkit. tp jangan lah pk aku sentiasa ketawa menunjukkan aku tiada masalah. humm. ntah lah. hati dan perasaan hanya aku dan tuhan sahaja yang tahu. berakhirnya sebuah hubungan bukan lah jalan yang terbaik. tetapi jika itu yang kau pinta, aku hormat keputusan ko.aku? aku teruskan hidup aku dan cube ntok menggembirakan diri aku dan macam biasa,aku xkan tunjuk kesedihan aku depan orang. ketawa itu penawar hati yg luka ntok aku. semoga ko berbahagia tanpa aku. maafkan segala salah silap aku. makan minum aku halalkan.aku doakan ko sentiasa bahagia dan lebih bahagia dari sekarang. aminnn. selamat tinggal.


Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 8:09 AM |

6 Comments:

Post a Comment


At 08 February, 2010 08:35, Blogger e p i x ____ said........
kenapakah ini?? adakah??
 


At 08 February, 2010 09:11, Blogger jejaka anggun said........
eloklah. tutup buku and move on...
 


At 08 February, 2010 23:38, Blogger norfaridahanum said........
kalo berkait dgn entri sebelum ini..harap awk brsabar ,jgn trus ucap slmt tnggl mcm tuh je..
 


At 09 February, 2010 03:54, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
shafiq: heheee.adakah ape fik..bahaya nieyh.wakaka

JA: betul gak tewh,itu lah yg akan yana buat.thxs JA.

faridah: tak,yana akan buat. dye yg nak.
 


At 09 February, 2010 11:04, Blogger norfaridahanum said........
mungkin keadaan memaksa dia.mungkin awk hnya perlu bertahan sekejap cuma =) tp terpulanglah.itu hidup awk.pilihan awk.
 


At 10 February, 2010 12:05, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
:) dye yg mintak. jadi yana ikut kan sahaja/.tp bile jumpe,yana tetap akan senyum.terpulang pada dye nak balas senyuman itu atau tak..:)