| MY STORY™ |


Friday, October 1, 2010
fulamak... last paper SITOLOGY II betul - betul gegarkan otak aku woy.. susah gile! aduhaii. banyak gak yang aku taram jek. haihh.. nasin lab test sitology ii aku leyh jawab. kalo tak? harammm..

exam kol 9-11 am. pastew lapaq la pulak. g makan Domino's. yummy! 3 set pizza kami berempat makan. nyum nyum nyum! pastew kol 3pm masuk lab..untuk sitology labtest pulak.. da selesai jawab,aku antar intan n tika kat umah tika di kelana jaya..pastew on the way balik tu,merayap ke EMPIRE GALLERY..



oh mak ai.. xla besar mane.. xcam pavillion or seangkatannya pun.. sebab utamanya,wayang takde.. so memang tak ramai lah yang datang..butik-butik baju pun tak banyak pilihan lor..

aku and syira merayap keseluruhan Empire tew.. ape yang menarik perhatian aku, gelongsor 5 tingkat! yup - yup! ada bran?? huhu..


ada bran??

pastew 3 box nie..aku ingat tempat karaoke..upe2nye tempat tengok dvd! seronok bukan? da makan kat umah sendiri pulok. ahha..


nie ar box tew.haha

so lepas jalan - jalan tu,kitorang balik, mandi - mandi.. n kuar balik.. g makan kat area plaza massalam.. Ayam Penyet.. kesukaan Amoi.. yeeha!

* besok g open house umah tieka.. :))*

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 12:38 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At 04 October, 2010 03:01, Blogger cik beLLanan said........
eh?empire gallery katne ek?
cambest je..;p
 


At 06 October, 2010 19:28, Blogger | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said........
bella: kat subang bela..:)) xbest mane pun..:))

jA: hahaha. tahniah ntok aperwlo..