| MY STORY™ |


Thursday, May 28, 2009


hari nie pagi2 aku dapat msg dari shamsul. Katenye suruh aku g skola arinie amik sijil spm. Dye pun da otw dari melaka. Aku pun ok kan jelah. lagipun sume member2 aku ada. xde pe perbezaan pun ngan sijil nie. same je ngan slip spm yg dapat dulu. Keputusan perlu ditutup.haha. keputusan aku xsehebat mane pun. Xhebat lah snag kate. xcam result korang gempak2. :)

Pastew ktowg lepak2 kat kantin. Rindu kat makanan cik Dan. Tapi dye xmasak lak arinie. ada catering agaknya. Malang tol. So ain ajak lepak kat kfc kat Tampin Square. lepak sane jelah ktowang. borak2,gelak2,makan2. Tapi ada gak budak2 yg xdapat datang. ada hal la ape la..adoii.



Dari kiri : shamsul, azila, nad, azza, rina, emmy, akuh, zizi dan ain.

sayang korg!
:)

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:58 AM |

8 Comments:

Post a Comment


At 28 May, 2009 13:42, OpenID shipskull said........
best ny suap2 pastu dok sblh laki.best2.ak pon ade reunion gak nnt.TUNGGU!~~
 


At 28 May, 2009 19:10, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
azry : mane de aku suap2.aku waras lagi oke!
nak balas dendam? silakan.
 


At 28 May, 2009 20:07, Blogger e p i x ____ said........
kih3 XD drama sungguh
 


At 28 May, 2009 23:11, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
shafiq :hahaaa..yup2 drama nieyh.
 


At 29 May, 2009 01:49, OpenID shipskull said........
tggu je.
 


At 29 May, 2009 23:00, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
azry : okey.yana tgu.bt la yang.. tarahal.
 


At 29 May, 2009 23:37, Blogger jejaka anggun said........
teringat zaman2 amik SPM dulu. nyesal x blaja sungguh2....
 


At 31 May, 2009 04:13, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
jejaka anggun : yup2..betol tewh!nyesal ouh..terutama addmath..humm..:(