| MY STORY™ |


Tuesday, September 1, 2009
harinie pagi2 mak aku dah kuar.
katenye jadi pengiring anak2 yatim beli persiapan raya kat USJ subang bersama dengan Dato' Shaziman [menteri Kerjaraya].
aku dok umah senyap2 layan mespes,tgk tv,tido,kemas umah sikit2.tew jelah.
Kol 11pm mak kol kate dah nak sampai.mak tgu kat petronas.
pastew aku n ayah g amik mak.
da jumpe mak,mak suruh tgu sat.tgu bus yg bawa anak2 yatim sampai sbb mak nak anta 2 org anak yatim di bawah pemerhatian mak,nak hantar pulang.
tgu dalam 30minit cantu,bus pun sampai..2 bus.
&& salah satunye bus sekolah aku bai.bukan nak kecoh pe ar kan.
aku bangga sebab skolah aku menaja bus pergi balik bawa anak yatim.
hhuhuu! Ilysm la TBSS!!ttbe aku rase macam nak balik zaman skola balik je.
suke ria ngan teman2.xde masalah macam skunk nie.almaklumla.budak2 lagi mase tewh.
xpk apa pun.



nie dari pandangan belakang.



nie dari pandangan tepi.[baju merah tew mak aku.heee]

*SEKIAN*


Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 10:17 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 07 September, 2009 02:13, Anonymous Anonymous said........
mewah betol skola ko.skola private ke?
 


At 18 September, 2009 00:51, Blogger ♥ЎАйа®♥[c.h.e.n.t.a] said........
ish xlah.bese2 je.:)