| MY STORY™ |


Wednesday, October 14, 2009


JIN NOTTI bese2 je doe cite dye.lawak ada,tapi sikit2 jela. yang bestnye,mawi berlawan beb.aku kan peminat setia mawi.tew pasal aku gagahkan diri nak tgk cite jin notti nie.bole la..bg 3/5 bintang..:)



PAPADOM terbaekk wok. sangat terbaekkk.aku puas ati gile doe cite nie. tapi ada gak yg kotor sikit cite nie.haha.macam mase bini saadom nak bersalin.xsenonoh siot.nk tau mendenye,g tgk sendiri.,haha. lagi satu,mase nak abis cite tew,miasara[liyana jasmay] mengentel2 puting que haidar yg mase tew que pakai baju yg ada kartun kat bahagian dada dye.aduyaii.lawak gile ar mase tewh.:) movie nie aku nak bg 5/5 bintang.yeeeehaaa!

dan besok aku nak tgk PANDORUM lak.dengan sahabat baik aku dulu,kini dan selamanya :)
daa..

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 11:39 PM |

2 Comments:

Post a Comment


At 15 October, 2009 03:37, Blogger e p i x ____ said........
kaki wayang rupenya dia.heheh.
dah tgk pepedum pastu podurum plak.
lepas podurum nak tgk apa plak?
 


At 18 October, 2009 04:52, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
iyup shafiq.yana memang kaki wayang.hahaaa..
pasnie?yana nak tgk2012.&& yana rase shafiq pun patot tgk cite nie.siyez!mst tonton!