| MY STORY™ |


Friday, October 22, 2010
besok aku balik Tampin sudeh.. ye, seminggu bekerja di butik Love V.. bangun pagi-pagi..balik pukul 9 - 10 malam.. memang tak kene matahari langsung..seronok tinggal kat sini.. kat rumah aunty amoi pun best.. walaupun ada anjing (biasalah rumah cina :))dengan gigi yang tajam..woooww..takut eouuu..tapi wat derk saje.. 10x lalu depan anjing tu,10x gak aku terkejut sebab nyalakkan dye.haha..

rumah aunty amoi nie ada 2 anak lelaki..sorang nama Chin Hong Liong dan seorang lagi Chin Hong Jun. pagi - pagi dorang akan kacau kitorang kat dalam bilik.. yela,dorang bangun pagi juga sebab pergi sekolah kan..haha.. nie gambar - gambar aku ngan dye..



me n hong liang




me & hong jun

aku rindu korang nanty!! love you all... :))

p/s to mr triple A: thxs syg post pasal yana! i love you!

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 2:23 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 22 October, 2010 02:56, Blogger mantoba said........
i love you too!.ouh ini ar budak yang ckp tak henti tu ea..haha..
 


At 22 October, 2010 18:21, Blogger | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | said........
:)tau takpe yang..hahaha