| MY STORY™ |


Monday, August 10, 2009

kiri : sunut. kanan: wan

hahaa!
tadi aku lepas kelas sosio kol 1,aku g makan kat kedai hujung sekali.
makan2 ngan farah.

pastew da abis makan,aku dok borak2 sambil makan ice..
jeya pun lalu ajak lepak kat kedai coklat.
aku pun follow g kedai coklat ngan fara.

jeya dok makan,makan,makan dan makan,aku nampak si sunut.
sape sunut??budak yang pandai buat magic.

aku pun borak ngan dye.dye bantai la buat magic kat aku n palah.

tibe2 datang dak wan.
wan buat magic lagi terrer bai![sunut dah jeles]
dye suruh aku pilih salah satu kad daun terup.
aku amik dan xkasi dye tgk kad tewh.
dye boleh tahu doe kad tewh kad ape!
%$#$&*&$ tol!

aku amik kad 9 dan warna hitam.
dye cakap ape taw?
"disebabkan ko pakai tudung hitam,card tew pun warna hitam"
dan orang comel suke no 7. betul tak?"

siyot kaw wannnn!!!mane ko tao sengal!!!
pastew ada lagi satu lagi magic.
ish..malas lah cite.bnyak kot magic dye buat.
sape2 student ptpl/msu,leyh ar g layan mamat 2 org nie.
hahahaa.

tapi2,ada satu magic dye buat xjadi.
aku da nampak.hahaha!
dye seboleh2 nak cover.
aku da gelak2 dah.[gelak kejam]
pastew wan kate "yela2.ko da nampak.xjadi dah."
hahaaa..

pape pun mmg best gak kengkadang layan magic nieyh.
tapi da banyak kali layan,sakit ati woo sebab terasa kene tipo!
hahaaa..

bye2.

Posted by | Rosliyana Bte Ali @ Abidin™ | at 4:27 AM |

2 Comments:

Post a Comment


At 11 August, 2009 05:37, Anonymous Addeena Dzakwan said........
ko mmg selalu kene tipu, ngan aku pun cukuplah dh banyak kali ko kene tipu kan? hahahahha:DDD
 


At 18 August, 2009 06:01, Blogger |Liyana PELANGI™ | said........
waaaaa!
diam2 sudah.hehehee